Go Back   Forums > Search Forums
Memberlist Forum Rules Search Today's Posts Mark Forums Read
Search Forums:
Click here to use Advanced Search

Showing results 1 to 25 of 29
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: Seraphim13
Forum: Blah, blah, blah... 30-08-2004, 01:11 PM
Replies: 377
Views: 20,851
Posted By Seraphim13
Did eating the chicken remind him of something?

Did eating the chicken remind him of something?
Forum: Blah, blah, blah... 04-08-2004, 03:14 AM
Replies: 50
Views: 4,032
Posted By Seraphim13
Congratulations, Joe! Your IQ score is 136 This...

Congratulations, Joe!
Your IQ score is 136

This number is based on a scientific formula that compares how many questions you answered correctly on the Classic IQ Test relative to others.

Your...
Forum: Games Discussion 04-08-2004, 02:37 AM
Replies: 43
Views: 15,233
Posted By Seraphim13
EXCELLENT upload! More that makeup for the last...

EXCELLENT upload! More that makeup for the last few days. If only the upload occured a couple of days earlier :evil:
Now I have to replay KQ1 and KQ2 again, my wife gonna kill me :cry:

PS : The...
Forum: Old News 31-07-2004, 04:07 AM
Replies: 12
Views: 3,932
Posted By Seraphim13
Well maybe I can look at any code problem abit if...

Well maybe I can look at any code problem abit if Kosta-del-sol happens to be away. Should be able to read PHP without problem. :)
I mean how can we let something as small as a code defect stop us...
Forum: Games Discussion 30-07-2004, 02:57 AM
Replies: 45
Views: 10,109
Posted By Seraphim13
Clone of a game n watch game? Now let's top that...

Clone of a game n watch game? Now let's top that with an upload of Pong.
Forum: Old News 23-07-2004, 02:13 AM
Replies: 18
Views: 4,596
Posted By Seraphim13
Woot! :lol: Didn't realise how addicted I was...

Woot! :lol:
Didn't realise how addicted I was to Abandonia until it went down. Was clicking on my bookmark to check whether she was up for the past few days. :cry:
Forum: Gaming Zone 22-07-2004, 09:54 AM
Replies: 6
Views: 2,101
Posted By Seraphim13
Errmmm the game came out in early 1980s I...

Errmmm the game came out in early 1980s I think...so nope to internet, modem as in good old dial up modem....I downloaded the game but have not have a chance to go through it again...

Try it...it is...
Forum: Games Discussion 16-07-2004, 01:42 AM
Replies: 63
Views: 23,283
Posted By Seraphim13
This game is da bomb...and did I see a little...

This game is da bomb...and did I see a little "XP" logo there. :lol:
Next game to play once I get that green idiot to move out of Cydonia.
Forum: Gaming Zone 15-07-2004, 02:58 AM
Replies: 6
Views: 2,101
Posted By Seraphim13
Modem WARS!!!!

I hope I got that right. Very fun game where you commands grunts, riders and a command centre that can shoot out missiles. Like a turn-based version of command n conquer. :lol:

Anybody played that...
Forum: Old Suggestions 15-07-2004, 02:08 AM
Replies: 21
Poll: IRC
Views: 2,479
Posted By Seraphim13
You can actually use IRC to transfer files peer...

You can actually use IRC to transfer files peer to peer so it can be quite useful if you are looking for stuff. But of coz I am not suggesting doing anything illegal.
Forum: Blah, blah, blah... 13-07-2004, 09:58 AM
Replies: 0
Views: 1,094
Posted By Seraphim13
Old Junks for pple who like old stuff

Since you guys are into old games maybe this site will be to your taste.
http://www.retrojunk.com/
Forum: Games Discussion 13-07-2004, 05:48 AM
Replies: 222
Views: 61,159
Posted By Seraphim13
Don't go TOM!!!! :( :cry: :cry: Hey man, you...

Don't go TOM!!!! :( :cry: :cry:
Hey man, you take care and come back soon.
Forum: Offers 12-07-2004, 02:28 AM
Replies: 21
Views: 9,153
Posted By Seraphim13
:lol: Then I would need to take the rest of the...

:lol: Then I would need to take the rest of the year off to play games. Thanks.
Forum: Offers 10-07-2004, 12:51 PM
Replies: 21
Views: 9,153
Posted By Seraphim13
Woah sounds interesting. :lol: Gonna look for...

Woah sounds interesting. :lol: Gonna look for it. Thanks.
Forum: Old Suggestions 10-07-2004, 12:48 PM
Replies: 14
Views: 1,937
Posted By Seraphim13
Not as of yet *touch wood*. But I was hoping to...

Not as of yet *touch wood*. But I was hoping to find out if the file server have a virus scanner installed to automatically scan all uploaded files.
Forum: Old Suggestions 09-07-2004, 03:24 AM
Replies: 14
Views: 1,937
Posted By Seraphim13
Are Games Virus Scanned?

Are the games that are uploaded to Abandonia scanned for virus? Although it should be everybody's responsibility to scan anything they download it would still be comforting to know that the files...
Forum: Offers 09-07-2004, 02:40 AM
Replies: 21
Views: 9,153
Posted By Seraphim13
Castle of Winds sound like an interesting game,...

Castle of Winds sound like an interesting game, anybody can give a brief summary of it?
I don't mind reviewing the old Koei Games, in fact most of them still fresh in my head. BTW It is Bandit Kings...
Forum: Games Discussion 05-07-2004, 03:10 PM
Replies: 78
Views: 32,224
Posted By Seraphim13
???? tot Mechwarrior came out first before Mech...

???? tot Mechwarrior came out first before Mech Commander??? Hmmm talking about Mechwarrior, any idea if that game is abandonware??? Sure like to take good old BattleMaster out for a spin again....
Forum: Freeware Games 04-07-2004, 03:42 PM
Replies: 6
Views: 3,392
Posted By Seraphim13
Re: waht u think of these 3 games, Sword of Ara,Air Tycoon n

Sword of Ara = Sword of Aragon?
One of my fav too, think I just downloaded and completed it again recently.
Forum: Rejected requests 04-07-2004, 03:42 PM
Replies: 7
Views: 4,510
Posted By Seraphim13
Re: waht u think of these 3 games, Sword of Ara,Air Tycoon n

Sword of Ara = Sword of Aragon?
One of my fav too, think I just downloaded and completed it again recently.
Forum: Gaming Zone 04-07-2004, 03:38 PM
Replies: 19
Views: 2,694
Posted By Seraphim13
Liberty or Death sounds interesting.....wonder if...

Liberty or Death sounds interesting.....wonder if any of this games gonna get uploaded here..... :lol:
Forum: Games Discussion 04-07-2004, 02:48 PM
Replies: 78
Views: 32,224
Posted By Seraphim13
Hi J, another singaporean :D Actually quite an...

Hi J, another singaporean :D
Actually quite an entertaining game....a worthy predecessor to the Mechwarrior series....
Forum: Games Discussion 03-07-2004, 03:45 AM
Replies: 57
Views: 16,528
Posted By Seraphim13
One of my first games too....spent endless hours...

One of my first games too....spent endless hours on it(along with Digger,etc).

Think the final stage rewards you with a large number of hearts and a title of sorts. Last time I try to replay that...
Forum: Blah, blah, blah... 30-06-2004, 06:21 AM
Replies: 1,478
Views: 91,876
Posted By Seraphim13
Cursed ICU In a certain hospital, a strange...

Cursed ICU
In a certain hospital, a strange phenomenon have been occuring for the past ten years. On every Friday at exactly 5.30 am, the patient on a certain bed of the ICU would promptly go...
Forum: Blah, blah, blah... 30-06-2004, 03:20 AM
Replies: 71
Views: 5,753
Posted By Seraphim13
Congee is a thicker version of porridge popular...

Congee is a thicker version of porridge popular with the cantonese in particular.
Showing results 1 to 25 of 29

 
Forum Jump

The current time is 12:30 PM (GMT)

 
Powered by vBulletin® Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.